twolittlestars

Alla inlägg den 12 november 2014

Av twolittlestars - 12 november 2014 19:03

Okej, nu har jag äntligen fått mina dröm skor. Timberland premium 6! Goood vad jag har velat ha dom! Det är dom "klassiska" gula/chanel färgade skorna med en mörk brun rand kring fot leden. Man kan lätt tro att de är svåra att styla men jag tycker att de går med nästan allt! Jag har oftast bara jeans på mig i skolan vilket gör att jag kan ha väldigt många olika skor eftersom att typ allt passar med jeans, men om du är en tjej som mest brukar ha klänningar eller kjolar så kan de vara lite svårare att styla men fortfarande väldigt lätt om man inte har för mycket färg!

Du kan ha till exempel ett par jeans med en vanlig enkel t-shirt och timberland skorna, det ser väldigt cute och ut men fortfarande lite mer edgy och "coolt" ut. Skorna är ju mer "stora" än nätta vilket gör att dem är ganska mångsidiga när det kommer till styling!

Skon är vatten avvisande vilket menas med att den kan stöta bort vatten men om man har den i blöt för länge kommer det att läcka in. Annars är den väldigt skön att gå i och den är relativt varm, om det blir för kallt så får jag plats med en till strumpa så det är bara att sätta på i så fall!

Så, det här var bara ett snabbt litet fakta/styling inlägg på timberland premium 6 skor i gul/camel färg! //Ellie


Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards