twolittlestars

Alla inlägg den 6 november 2014

Av twolittlestars - 6 november 2014 17:25

Vi alla kan väl hålla med om att Urban Decay's naked paletter är grymt snygga och slår det flesta paletter? Ja enligt mig i alla fall. Jag personligen äger bara "Naked 2" som jag plockade med mig hem från Sephora när jag var i U.S.A, men jag skulle hemskt gärna vilja ha en annan naked palette så jag funderar på att köpa någon annan också snart :) Vill också passa på att säga att paletten inkluderar en ögonskuggsborste + 4 olika test på deras "primer potions".

Här har ni en full review på paletten + ett genomdrag av alla färger och en liten kort kommentar om de också:

Foxy:
En super fin matt neutral färg, perfekt att lägga som en basfärg eller för att neutralisera ögonlocken efter att ha lagt en ögonskuggsprimer.

Half baked:
En skimrig fin guldtonad färg.

Bootycall:
Också en av de där "neutraliserande basfärgerna", ganska lik foxy men med lite skimmer och en mer rosa underton.

Chopper:
En klassisk skimmrig varmtonad koppar-färg, super fin på blåa/gröna ögon.

Tease:
Den perfekta matta crease-färgen. Passar till vardagen.

Snakebite:
En rätt kalltonad, skimmrig brun färg.

Suspect:
En mer gråtonad guldig.

Pistol:
En skimmrig rätt ovanlig "metall"-färg.

Verve:
En lite kallare & mer gråtonad skimmrig skugga.

YDK:
Superfin guld-skimmrig skugga med en pop av kalla blå/grå toner.

Busted:
Också en användbar skugga & perfekt som crease-färg.

Blackout:
Jätte fin klar-svart färg med en pop av skimmer i.

Nedan får ni lite bilder på paletten! Den bilden där några av skuggorna är markerade med svarta prickar, står för de skuggorna jag tycker mest om :*

Pusspuss
/Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards