twolittlestars

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av twolittlestars - 24 oktober 2014 18:08

Hej hej!
Igår hade vi en "musikal" eller konsert med båda 7orna i våran skola! Det gick lite sådär tyckte jag, vi sjöng fel en gång, jag dansade lite fel men bortsätt från det tycker jag att den blev bra! Sen hade vi även matte prov idag i våran aula som alltid är svin kall, så alla typ frös ihjäl. Jag hade en jätte tunn jacka så jag fick låna en mössa utav Cornelia vilket var väldigt snällt! Efter provet var jag och en till springa till matsalen för att överhuvud taget få någon lunch eftersom att matsalen stängde om 5 minuter så det blev väldigt stressigt! Provet gick väll bra det med, inte det bästa jag gjort men inte häller det sämsta. Det är också varför jag inte har kunnat hålla bloggen så uppdaterad just för att vi hade just konsert och prov den här veckan. Men om man tänker på den bra sidan så har vi höst lov nu! Det firade jag med att göra bananpannkakor till mellis vilket består utav: 1 banan, 2 ägg, lite havregryn och lite bakpulver. Mixa allt och stek i en stekpanna så har du goda och nyttiga (ish) pannkakor! Sedan satte jag mig och kollade lite på American Horror Story, vilket är den konstigaste serien jag någonsin har sett. Jag fattar typ inget men den är ändå bra! (Om du är rädd för blod mm. Se inte denna serie!!) Så det har min dag inprencip sett ut, hoppas att ni har en bra början på ert höstlov! Puss, Ellie!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards