twolittlestars

Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av twolittlestars - 2 oktober 2014 20:33



Klockor är något som jag tycker är SÅ snyggt. Har alltid tyckt och kommer alltid att tycka. Här är min favvo klocka nu till hösten, det jag gillar med den är att den är i rosé-guld och går att matcha till nästan allt allt allt. Funderar seriöst på en Daniel Wellington klocka för de är så grymt stylish :)

Köpt på: Ur&pen
Pris: Runt 200 - 300kr

PS/ Bättre uppdatering kommer men det är så sjukt mycket med plugget just nu...

Xo's
//Frannie

Mode · Tips
Av twolittlestars - 2 oktober 2014 07:11

Förlåt att det har ekat tomt här på bloggen i några dagar! Vi kan helt enkelt skylla på skolan. Det är mycket plugg hela tiden! Igår hade vi en svenska inlämning som tog en tid att göra, vi hade även engelska prov igår som jag typ hade övat noll på, det gick sådär! Idag har jag en franska läxa som jag måste göra. Jag kommer troligt vis göra ett skönhets relaterat inlägg nu när jag kommer hem från skolan! Hoppas att ni mår bra, Ellie <3

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards