twolittlestars

Alla inlägg den 7 december 2013

Av twolittlestars - 7 december 2013 22:07

Hej mina kära vänner!
Idag är jag Frannie tillbaka med ännu ett till inlägg i vår "julserie"! Så den här gången kommer jag att tipsa om den bästa vinter ögonskuggs paletten, bästa vinter läppstiftet & min bästa vinter rouge. Så let's go!

Bästa vinter paletten:
- Baked duo eyeshadow från Accesorize i nr 16 'Freya'. Det är en SUPER fin palett med två jätte pigmenterade färger. Håller länge och är jätte fina vintriga färger med varma toner.
Pris: 60kr (tror jag)

Bästa vinter läppstiftet:
- MAC's Satin Snob, i nr A50 om det säger er något ;) Det är en verkligen fin Nude i en rosa/lila färg. Helt matt så den håller ännu längre. Känner du för att ha lite glans i läppstiftet så föreslår jag att du toppar läppstiftet med ett rosa/ lila gloss så blir det super fint. Har också testat det och gillar båda varianterna.
Pris: 200kr

Bästa vinter rouge:
- Benefit's Dandelion rouge. En super fin vardaglig rouge som ger ditt ansikte en varm ton och en fin uppfriskande "flush"! HAHAH, de där lät ju skit bra?! Värsta TV reklamen jue :)))
Pris: Runt 200kr (tror 230kr.)
Finns på Sephora.

Det va mina tips! Glöm inte att kolla bilderna nedan! Pöss
Xo
- Frannie

Av twolittlestars - 7 december 2013 20:39

Hej! Idag ska jag visa er min önske lista! Jag kommer ha länkar till allt så jag kommer inte skriva så mkt! <3 PS. Nästan allt är på REA!!

Borste:
http://eleven.se/bdellium-tools-maestro-965-duet-fiber-blusher-brush-24846.html

Puder:
http://eleven.se/nyx-mineral-matte-finishing-powder-24657.html

Conceler:
http://eleven.se/smashbox-camera-ready-full-coverage-concealer-2591.html

Ögonskugga:
http://eleven.se/eleven-180-colour-eye-shadow-set-14453.html

Detta var bara LITE av det jag önskar mig! Ses imorn! Xxx -Ellie!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards