twolittlestars

Alla inlägg under augusti 2013

Av twolittlestars - 14 augusti 2013 12:46

Läger! <3 (konståkning)
Det är kul!! Men också jobbigt ;) Vi har 3 ispass och 1 fyspass om dagen, hehe... Kämpa kämpa! Just nu så har vi en 2 timmar och 45 min paus! Skönt!! Men LITE långt ^^ Har saknat er för ja har inte bloggat på ett tag!! <3333333Har haft fullt upp, o nu på lägret så är man liksom såå trött när man kmr hem..! Men nu så e ja igång igen :)) Vad ska ni göra ikväll? Jag ska på ett spa party hos en vän! Ska bli super kul XD Vi ses! Love ya!

PS// Vill bara påminna om vår frågestund! Kommenteraaa snälla skulle va jätte kul!
Xxx
// Frannie

Av twolittlestars - 13 augusti 2013 17:06

Hej!
Har inte bloggat på skit länge!!! Sorry! Men nu tänkte jag reviewa en läppskrubb från lush! Det är deras popcorn läppskrubb! Om ni inte vet vad lush är så är det ett märke som säljer bad grejer och sånt! Både jag och Frannie har gjort en haul från lush! Men denna luktar JÄTTE gott och smakar super! Det är nämligen så att man kan "äta" den för att det är bara socker, salt och kokosolja i och lite annat som man kan äta! (Hon i kassan sa det) Det ända man gör är att: ta lite på fingret och gnugga det på läpparna så blir dom jätte lena och så har dom inga flagor! Men nu kommer bilder! Puss!
//Ellie<3

Av twolittlestars - 9 augusti 2013 09:54

Halloj!
Nu så har jag en review för er! <3 Det som jag ska reviewa idag är: neutugena visibly clearing pink grapefruit facial wash! Den hjälper mot finnar och pormaskar och sånt! Den är verkligen jätte bra! Så om ni har mycket finnar/pormaskar så är den här jätte bra! Det ända du gör är att du sköljer ansiktet med vatten så att det är fuktigt och sen tar du och maserar in tvätten! Sen är det bara att skölja av med vatten! Jag såg förändring i huden redan dagen efter, men alla har ju olika hud typer så att för vissa kanske det tar lite längre tid att se en förändring! :) men det var bara det jag ville säga om den!
Puss! //Ellie<3

Av twolittlestars - 7 augusti 2013 18:32

Helloj!
Nu kommer en försenad juli favoriter!(bilder finns nedan på allt) Här är alla:
Hudvård:
1. Rasberry body butter från the body shop!
2. Locobase REPAIR kräm!

Hår:
1. Björn Axén style styling powder!
2. Loréal studio hot curl värme sprej!

Smink:
1. One by one volum express mascara!
2. High beam av benefit!
3. Lip and cheek dome från the body shop!
4. Forbidden lips lip gloss av party lite!

Kläder:
1. Hög midjad kjol från bik bok!
2. Linne från hollister!

Mat:
JORDGUBBAR!!!!! <3333

Men det var alla mina juli favoriter! Pussar och kramar till alla er!
//Ellie<3

Av twolittlestars - 6 augusti 2013 23:15

Nämner hej! Äru ofta här?! Braaa <333 Nä men sorry att detta kmr lite sent! Glömde att göra mina juli favoriter lite tidigare ^^ Oops! Haha så mina favs är:

Hår:
Balsam sprey från Schwarzkoph! (Moisture kick spray conditioner for normal dry hair står det) Super bra!

Kroppsvård:
1. Min vs hand and body cream i Hello Darling!

2. Hand kräm från the body shop i Wild rose

3. Whip body lotion från The body Shop i Sweet Lemon

Dusch:
1. Dusch skum från Rituals (50 ml) i en "Japansk lukt" som beskrivs som Organic Rice milk & Cherry Blossom

2. Dusch tvål från Lush i Honey I washed the kids ((troor jag))!

Smink:
1. Garnier"s BB cream (kmr bild)

2. Ögonfransböjare från Preplex! (Går att köpa på Åhléns för 70 - 80kr

3. They"re real mascara från Benefit

4. Benefits highlighter som heter Whats up

5. En duo baked liten ögonskugga från Accessorize. Första gången jag testar deras smink o blev faktiskt förvånad!! Bra pigment, håller länge, fina färger o skiftningar, bra pris! Ja:)) De va i nr 16 Freya

Läppar:
1. Vs läppglans i Spontaneous

2. The Body shop"s läpp balsam i Mango! Loooove it

3. Läppscrubb från Lush i Bubbelgum! ;D

Doft:

1. Hollisters Solana beach! Luktar sååå gott så att jag håller på att döö

Random:
1. min vs kofta (rosa o så står det PINK med vitt

2. Mina pyjamas kort byxor från Cubus i S tror jag

Snacks:

1. Mentosarna kallade FRUIT o då e sååå sjuuuukt goda^^ Aaah!

2. Chips från Estrella i smaken Double, red onion and surecream!
De va allt för mina juli favoriter här kmr bild på de mesta! Hoppas ni också testar allt detta för de äger!
Puuuss o kraamm
// Frannie

Av twolittlestars - 4 augusti 2013 16:37

Hejsan Svejsan bloggen! Nu ligger jag på stranden o har de skönt! <3 (på badberget) Igår var de suuper kul!!! Här kommer bilder! XD
Ps// Ikväll tror jag att det kan komma ett inlägg med mina julifavs <3333
Xoxoxoxoxooxoxo
// Frannie

Av twolittlestars - 4 augusti 2013 00:53

Heeej!
Snart så ska vi sova! Vi har haft det jätte kul! Vi har lagat mat, kollat på film, ätit glass mm! Men vi kommer blogg imorgon också! Puss!
//Ellie & Frannie<3

Av twolittlestars - 3 augusti 2013 11:40

Heej!
Som ni säkert såg i förra inlägget av Frannie så ska vi sova över idag! Vi ska kolla på film och ha det mysigt! <3 Men vi kommer ofc blogga och kanske lägga upp bilder och så! Men det var allt jag vill säga! PS. Bilden nedan är på mig när jag är liten! Puss! /Ellie<3

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards