twolittlestars

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av twolittlestars - 20 augusti 2013 20:33

Heey! Första dagen i skolan har varit rolig  Vi slutade efter lunch så det var ju najs! Vi hade nt ens några speciella ämnen men det var bara för att vi hade en ny lärare och nya elever i klassen o.s.v . så vi lärde känna varandra lite o så :) De roliga är att min bästis Felicia började i våran klass så jag kände ju redan henne o de va skönt för henne o mig. hehe!     men aa o så hade vi en annan ny tjej i klassen så jag o Ellie visade de runt i skolan! Hoppas de trivs :))) Hur har eran första eller andra skoldag varit? Comment below   Ja, så nu så sitter jag här med min pappa o ska blogga klart (alltså han tittar på mig när jag bloggar) Hahah! O sen ska jag prova en ny klänning som var en födelsedagspresent, yaay!! GLÖM INTE VÅR FRÅGESTUND HÖRNI! Love


// Frannie  

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards