twolittlestars

Alla inlägg under juli 2013

Av twolittlestars - 19 juli 2013 15:42

Heej!
Vill bara säga att imorgon kommer inlägget om vad jag har köpt i Italien! Men om ni vill se det nu så kan ni gå in på min videofyme som heter: baralillaellie. Men imorgon så kommer alltså FÖRSTA dela av det jag har köpt (skönhets delen)! <3 Men just nu så snapchattar jag med Frannie, på snapchatt så heter jag: ellie_01 om ni vill skicka en video/bild! ;) <3 Men jag har lite slut på idéer om vad jag kan blogga om så det hade varit jätte snällt om ni kunde skriva vad ni vill se så kanske vi/jag kan göra det! ^^
XOXO! //Ellie <3

Av twolittlestars - 17 juli 2013 21:29

Hahah vet konstig rubrik! ;)) Men heej! Nu sitter jag på en TYP resturang i Blekinge där de har en scen där en just nu kille spelar musik. Är här med min mamma, mormor, moster o min kusin Rebecca + min andra kusin Kajsa för hon jobbar här! Stället som vi e på heter Säljö Udde. Till sist tänkte jag bara berätta vad jag fick igår (när ja o min släkt hade ett litet party som ni vet för jag fyller år sen! Yaay<3333 Så av mormor fick jag en whip body lotion från The Body Shop som luktar sweet lemon, jag söööt så gott luktar den ^^ O sen av mina kusiner o min moster så fick jag ett kort + 250kr O för de pengarna så ska jag DELS beställa en body mist från vs på nordic feel i Mango Temtation eller Puré Seduction Here are som pics from the night

Puuuuuss
// Frannie

Av twolittlestars - 16 juli 2013 13:59

Heej! Haha märkte ni att de nyss rimmade?! XD Vgn en tisdag eftermiddag?? Själv sitter jag o slöar i soffan o snart ska jag träna! Nu till nåt annat! Som vissa av er kanske vet så fyller jag 12 i Augusti, den 17 :) O då när vi e här varje sommar brukar vi alltid fira mig lite här i förväg med mormor, min moster o kusinerna m.m Så de ska vi göra ikväll <3 Ska bli kul! ^^ Gör ett inlägg som kommer mkt senare ikväll men där jag visar vad jag fick! Pusspuss
// Frannie

Av twolittlestars - 14 juli 2013 09:50

Heeeeej bloggen!!
Har saknat er sååååå mkt! <3333 Men jag ville bara säga att snart är jag hemma i Sverige igen! Yeyyy! Men nu när jag kollar på bloggen så ser jag att Frannie har fått/köpt GANSKA mkt under den tiden jag har varit borta nu, så då tänker jag förstås oxå göra ett inlägg om vad jag har köpt när jag har varit i Italien! :) Det kommer bilder här nere från Italien om nu vill se! ;)
Hejdå bästa läsare! <3333

Av twolittlestars - 11 juli 2013 21:34

FaceTime men hon svarar nt! Ååååh! Vill så gärna prata med henne :( Saknar henne super mkt <333333 :(( Men Ellie om du ser detta ring mig på FaceTime direkt! Hoppas att du har det bra vi måste träffas typ samma DAG som du kmr hem :))) <33 Puuuuuuuuuusss till Ellie!
// Frannie

Av twolittlestars - 10 juli 2013 22:19

Body splash m.m på vs (Victoria secret) nu! Idag vaknade jag o mamma kl 11:30 idag! Vi bah: Emma SHIT! Hahaha men i alla fall jag ska nog beställa en body splash från vs när jag kommer hem från Blekinge! Pure Seduction tror jag jag tar men annars Mango Temtation :))) Båda luktar skiiiiiiiiiiiiiit gott <3 Jepp! Bara ett litet snabbt inlägg nu da, för ni vet y.o.l.o LOL e konstig idag XD Pusspuss
// Frannie

Av twolittlestars - 8 juli 2013 09:59

Halloj! Nu sitter jag i bilen i Blekinge med mormor o mamma i bilen! Vi flög hit, fick lite lock i öronen men det håller på att släppa mu så! :) Påväg till Karlskrona där mormor bor! Så det ska bli jätte kul att träffa släkten, mormor o bada o sola! <333
Pusspuss
Ps// Lite muppad bild på slutet men!
// Frannie

Av twolittlestars - 5 juli 2013 22:06

Heeeej!
Just nu sitter jag i Italien! <3 Vi ska fika snartwn jag passar på at göra ett inlägg! ;) Men kl är 22:02 (samma som Sverige) Men jag ville bara göra ett litet inlägg för att upd er lite<3 Det kommer lite bilder nedan för från Italien, Sen kommer jag göra ett Haul inlägg när jag kommer hem! :) XOXO!
//Ellie<3

[Bild]

[Bild]

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards