twolittlestars

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av twolittlestars - 5 juli 2013 22:06

Heeeej!
Just nu sitter jag i Italien! <3 Vi ska fika snartwn jag passar på at göra ett inlägg! ;) Men kl är 22:02 (samma som Sverige) Men jag ville bara göra ett litet inlägg för att upd er lite<3 Det kommer lite bilder nedan för från Italien, Sen kommer jag göra ett Haul inlägg när jag kommer hem! :) XOXO!
//Ellie<3

[Bild]

[Bild]

Av twolittlestars - 5 juli 2013 10:24

Hejsan Svejsan! Som jag brukar säga :)) nä men Idag blir det ett inlägg om märket Lush! Känner ni till re? De är ni nog säkert men för de som nt gör det så är de ett företag som tillverkar skönhets produkter! Nt alls så mkt smink o så utan mer dush tvålar, bad bomber, läpp scrubb m.m O jag o mamma var i stan i onsdags o shoppade lite på Lush så jag tänkte bara ta bild o berätta vad vi köpte så vi köpte:
1. ett dusch balsam som man smörjer in hela sig med när man står i dushen o sedan sköljer av sig, så ska det hjälpa att återfuktar o så! Kostade runt 250 kr!

2. Sen köpte vi två st kropps tvålar, en luktar honey o den andra luktar nåt annat som jag nt kommer ihåg men båda luktade super gott!! De kostade typ runt 50kr st

3. O till sist köpte JAG en läppscrubb i lukten bubbelgum som e super bra! Kostade 89kr
Så det va de vi köpte på Lush! Sen fick man också med två st tester på en deodorant och ett shampoo! <333
Så här kmr lite bilder på allt! Sköt om er
Xxx
// Frannie

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards