twolittlestars

Alla inlägg under november 2012

Av twolittlestars - 8 november 2012 08:00

Hej Läsare!
Igår hade min och frannies skola (Sollentuna musikklasser) en liten konsert i vår aulan! Konserten hette "vart tog vägen vägen" ! Men i alla fall så dansade jag och Frannie där med tre andra och vi skulle dansa på alla snubbar vill ju vara katt i filmen Aristu cats (vet inte om det stavas så men ni vet vad jag menar) så vi var då katter!!!

Puss!!! ??

Av twolittlestars - 8 november 2012 08:00

Hej Läsare!
Igår hade min och frannies skola (Sollentuna musikklasser) en liten konsert i vår aulan! Konserten hette "vart tog vägen vägen" ! Men i alla fall så dansade jag och Frannie där med tre andra och vi skulle dansa på alla snubbar vill ju vara katt i filmen Aristu cats (vet inte om det stavas så men ni vet vad jag menar) så vi var då katter!!!

Puss!!! ??

Av twolittlestars - 3 november 2012 12:27

Hej hej!
Nu har jag kommit hem från London! Jag åkte i måndags och kom hem igår (fredag)!! Vi har haft jätte kul! Jag har köpt ganska mycket t.ex tröjor, strumpbyxor, lite krämer och så! Men hoppas att ni mår bra!

Puss!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards