twolittlestars

Alla inlägg under november 2012

Av twolittlestars - 18 november 2012 20:18

Hej hej!
Precis som Frannie sa så har vi haft spa dag idag! Men nu kollar jag på allt för Sverige! Ni vet det där pogramet med amerikanare som kommer till Sverige och så tävlar dom och den s vinner får veta något om deras släkt från Sverige! Jag tycker det är lite roligt, men mest tråkigt! Dom ÄLSKAR Sverige i alla fall! Nu till nått helt annat: imorgon är det SKOLA!!! Åååååh!!! Super jobbigt!

Ses imorgon! Puss!

Av twolittlestars - 18 november 2012 19:27

Hej! Det är Frannie! =D Nu sitter jag vid köksbordet och har precis ätit en JÄTTE god lax med ris, tackar tackar mamma!! Min syster Kim fyllde 24 år i fredags så att nu ikväll ska vi fira henne lite! <3 Men idag hade jag och Ellie en skön spa-dag! Det här gjorde vi:
1. Film och smoothie!
2. Hårinpackning
3. Ögonkräm
4. Handkräm, haha!
5. Ansiktsmask
6. Gurkskivor på ögonen mesans ansiktsmasken är på;)
7. Lyssna på lugn musik och chilla^^
8. Min och Ellie"s lilla egna variation av yoga!! LOL
9. Meditera och skratta ihjäl sigX?D

Av twolittlestars - 17 november 2012 11:03

Nu sitter jag och väntar på att min balett ska börja! Den börjar kl 11:15!! Haha! Vi ses!

//Elise! <3

Av twolittlestars - 17 november 2012 10:36

Efter konståkningen!! Vill bara gå hem och sova^^ haha, men tyvärr så går inte det! Nu sitter jag på bussen och är påväg hem, sen ska jag äta tror jag...! Tränade så tidigt så att det får bli en tidig lunch. Sen ska jag och mamma till optikern, där ska jag kolla synen! Jag kommer se ut lite som en nörd nästa vecka för att på onsdag ska jag få tandställning och jag KANSKE kommer att behöva glasögon....;) hahaha! Ses<3 // Frannie

Av twolittlestars - 16 november 2012 22:24

Hej läsare! Sitter nu i fotöljen i vardagsrummet och väntar på att x-faktor ska börja, jag hejar på Awa och Isak! Heja heja heja!! =D

// Frannie<3

Av twolittlestars - 15 november 2012 14:43

Hej! Frannie the girl här! Haha, nää jag bah skämta;) Men nu har vi precis slutat och det har väl vart en helt ok dag. Idrotten var klart roligast... Då dansade vi! Jag, Elli och två andra tränar in en dans till en grej i skolan, vi har beauty and the beat med Justin Bieber, haha! <3 Ska snart gå till bussen o åka hem=D See ya<3 <3

Av twolittlestars - 13 november 2012 17:36

Hej läsare!
Nu sitter jag och väntar på att få gå in på min harpa! ??? denna vecka så ska vi öva på lite jul låtar till vår jul konsert med harpa och sång! Haha!

Ses!!

Av twolittlestars - 8 november 2012 10:48

Hej, Frannie här;) Nu år jag sjuk...! Jätte förskyld och har typ tappat rösten:( Tråkigt...Men i alla fall! Igår så hade vi femmor och fyrorna disney-konsert tillsammans, kul va! Den blev jätte lyckad tycker jag. Men jag och Elli och tre andra tjejer var dansare till ett nummer i showen. Vi var spelade katter! Haha

Idag skulle min klass söka till vi år femman och det gör de nog men det missar ju jag tråkigt nog! Jaja, lycka till klassen^^

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards