twolittlestars

Alla inlägg den 27 september 2013

Av twolittlestars - 27 september 2013 23:16

Hey cuties! Som ni såg i förra inlägget så har jag ikväll haft tjej middag! (girls night) <33 Vi har ätit tårta, sanning eller konka, kollat på film, LOL hela kvällen och meer ^^ Har varit en skitrolig kväll!! Kommer nog ett inlägg sen på vad jag fick av Elin, Fanny Ellie o Flisan (Felicia) alla mina bästisar! Imårrse när jag skulle till skolan så kände jag så: "NU ÄR DE HÖST" (har inget imot det) I <3 fall! Jag hade på mig min blåa jacka frn Cubus, ett par jeans från JC, tröja från beneton och skor från skopunkten tror jag <333 Sen så tänkte jag bara tala om trenderna just nu! Lite färger, klädesplagg o mönster o så, HERE IT IS:

Färger:
Maroon ("mörk röd")
Navy blue (mörk blå/lite svart typ)
Brun guld
Militär grön

Mönster och klädesplagg:

Hängslen (klännings hängslen typ)

Prickar (as usual)

Stora liksom "flowie" byxor. Nästan som haremsbyxor

Scarfs i olika höstiga färger

Boots (svarta eller typ maroon färgade är inne)
Så hoppas ni fick lite styling tips! PUSS

Av twolittlestars - 27 september 2013 22:38

Heej!
Ikväll har jag varit på PRATY hos Frannie<3 Vi var där med våra kompisar: Felicia, Fanny och Elin! Vi åt tårta, middag och godis och så gjorde vi mycket roliga grejer! Sen när jag skulle gå så fick jag 2 saker från lush! Det var en dush tvål och en bad/dush lera, man kan tvätta håret och kroppen med den! Men jag hade jätte kul ikväll! <3 puss! //Ellie<3

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards