twolittlestars

Alla inlägg den 2 april 2013

Av twolittlestars - 2 april 2013 22:31

Hej hej!
Just nu sitter jag i min säng och bloggar?! Brukar blogga från datorn men nu bloggar jag från mobilen! Har precis kollat på youtube och tänkte: Ja, vrf inte blogga just nu...jag har ju ändå inget att göra! Haha! XD men från Onsdag till söndag var jg i Holland! Yey! (Min släkt bor där, är 25% holländsk) så jag köpte ganska mkt där, bild kommer här under! Men iaf just nu är det ju påsk lov! Yeeeeey!! <33333 sååå bra!! Imorgon så kanske jag kommer sova över hos en utav VÄRLDENS bästa bästisar (Tilda) hon är jätte snäll! Kolla henne instagram: Tilldis1d och videofyme: Tilldis hon äger <3333 och alla andra bästies jag har är ofc bäst med! <333 Men kl är just nu 22:26 hehe! Hörde precis VÄRLDENS tut utanför mitt hus! Haha XDDDDD så kul var det nt! XD haha! Men nu ska jag sluta prata strunt! (Hehe) jag och Frannie är värkligen sjukt tacksamma för att så många kollar på våran blogg!!! Det har typ varit, ah jag vet inte men jätte många iaf som har kollat på våran blogg! Tack så sjukt mkt från oss båda! Tack tack tack! We <3 U! (We love you) puss och Hejdå från Ellie!

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards