twolittlestars

Alla inlägg under oktober 2012

Av twolittlestars - 20 oktober 2012 20:46

Hej hej!
Nu är det Elise som skriver! Idag var jag på bio och såg hotel transulvaien! Den var rolig och bra! Sen så har jag dansat målat cupcake naglar och imorgon ska kanske jag och Frannie samla ihop pengar till vår klass kassa!

Puss!

Av twolittlestars - 20 oktober 2012 15:03

Tja tja! Nu sitter jag (Frannie) på bussen och är påväg till kista centrum! Ska kolla på BIO där! Ska se modig... Det ska bli kul för alla säger att den ska vara ganska bra! Förlåt att jag och Ellie inte hann skriva till er igårkväll innan discot men det blev lite stressigt! Våffla håret, skinka sig, byta om, äta ja ni förstår säkert vad jag menar;-)

Jag skriver till er ikväll efter filmen och talar om hur den har varit<3 PS// Bilden var från igårkväll:)

Ses sen^^
{}

Av twolittlestars - 19 oktober 2012 21:52

Hej hörni! Frannie som skriver! Ikväll har jag och Ellie varit på disco och det har varit AS-KUL!! Och de partajet har åttorna på vår skola årdnat, grymt va;) Men i alla fall! Nu ska jag kolla på omröstningen för x-factor och se vem som åker ut...?? Men vi hörs imårn läsare! Puss

Av twolittlestars - 19 oktober 2012 21:29

Nu är vi på discot! Det är as kul! Här kommer en bild!

Puss!

Av twolittlestars - 19 oktober 2012 19:27

Nu är vi på discot! Det är as kul! Här kommer en bild!

Puss!

Av twolittlestars - 19 oktober 2012 11:45

Nu är vi i skolan och har ätit lunch! Det blev kebab med ris och bröd! Idag har vi CRAZY HAIR DAY i klassen! Och lite senare ska vi gå på disco som 8:orna i vår skola har årnat! Vi bloggar inann vi ska till discot! Ses! Hon med lite rött hår är elise och hon med typ brunt hår är Francesca!

Av twolittlestars - 18 oktober 2012 18:45

Hej hörni! Det här är Elise och Francesca och det är vi som kommer att driva den här bloggen! Kalla gärna Francesca för Frannie, Franklie eller Francie och kalla gärna Elise för Elli, Elle eller Elisan! Vi båd två har haft bloggar förut så att det är inte något så jätte nytt för oss. Vi kommer att försöka att variera så mycket vi kan med vem som skriver och vi kommer försöka skriva till er läsare så mycket vi kan, men det kan hända att skoklan och plugget hindrar oss lite då och då.Och vi är två busiga bästisar som gillar musik och dans att sporta! Här kommer några saker om oss  


Elli och Frannie:

Favvomat: Sushi

Favvofärg: svart, lila o grön

Favvoartist: Skrillex,Beyonce

Favvohobby:Dans o musik

Favvodjur: Hamster,Delifin och Frannie gillar hundar

Favvofilm: Hunger Games o Twilight

Favvosida på tellefonen: Facebook och instagram

Favvoämne: Musik,idrott,slöjd NO

Favvosak att kalla varandra: SIS o BRO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två official makeup addicts. Vi bloggar mestadels om skönhet men vi skriver också en del mer allmänna inlägg.
Xo's
Twolittlestars (aka Frannie & Ellie)

Kontakt/sponsring: frannieklara@icloud.com eller eliseviola35@gmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards